AddSecure har under de senaste fyra åren förvärvat sju företag i Europa med lösningar för hantering av fordon och transporter för företag inom transport- och logistikindustrin. För att öka kännedomen om den snabba expansionen och de smarta, säkra och effektiva lösningarna har AddSecure nu lanserat en julkampanj i sociala medier där jultomten upptäcker och visar fördelarna med AddSecures Smart Transport-lösningar.
Den digitala kampanjen består av fem avsnitt med olika teman där tomten bland annat får hjälp av AddSecures lösningar att hitta bäst väg till destinationen, att hantera sina kör- och vilotider och att använda alkolås för säkrare och tryggare körning. Första avsnittet lanserades den 8 december på Facebook, LinkedIn och Youtube och kampanjen ligger ute till sista december.
– Detta är ett helt nytt sätt för oss på AddSecure att kommunicera kring vårt erbjudande. Kampanjen har sedan start blivit väldigt populär på sociala medier med stort engagemang. Redan första veckan visades filmerna över 100 000 gånger. Ambitionen med kortfilmerna är att göra Smart Transport-utbudet lättförståeligt och att öka kännedomen om vad vi erbjuder – och att vi förhoppningsvis på vägen kan bidra till ett litet leende och julkänsla på ett underhållande sätt, säger Johan Stråkander, Marketing Director Smart Transport på AddSecure.
Läs mer om kampanjen och ta reda på mer om vad tomten använder här.